A testvérem, Péter egy évvel idősebb volt nálam. Mielőtt elkezdte volna a főiskolát, egy városi támogatási projektben dolgozott Chilében a szünidei éve alatt. Úgy terveztem, hogy a gimnázium után azonnal egyetemre megyek, hogy mindketten együtt kezdhessünk. Arra a nyárra bolíviai, perui és chilei körutat terveztünk, ezért elrepültem Santiagóba.

Távol maradtunk a turistautaktól, helyi buszokkal és vonatokkal utaztunk, és olcsó szállodákban és hostelekben szálltunk meg. A tengerparton észak felé haladva átkeltünk Peruba, hosszú távon Limában bukkantunk fel. Elhagytuk Peru fővárosát, és kelet felé vettük az irányt, silány buszokkal és vonatokkal a bolíviai határig.

Úgy terveztük, hogy egy kis éjszakai határátkelőhöz érkezünk, és körülbelül egy órával az ellenőrzőpont bezárása előtt átkelünk Bolíviába. Várnunk kellett, amíg a sofőr megjavította a hűtőtömlőt és feltöltötte a rendszert vízzel, mert a buszunk úgy döntött, hogy túlmelegszik. Emiatt közel két órát késtünk a menetrendtől, és mire a határállomáshoz értünk, az éjszakára bezárt.

Pete elmélete az volt, hogy csak éppen csak átbújunk az akadály alatt, könnyedén bejuthatunk Bolíviába. Beleegyeztem, hogy megkockáztatom, mert a határ mindkét oldalán az épületek kihaltnak tűntek. Nem tudtuk, hogy a határ bolíviai oldalán két őrbódé áll, az egyiket egy fegyveres őr foglalta el. Váratlanul két puska végét vizsgáltuk.

A laktanyájukba kényszerítettek bennünket, ahol további öt katona vett körül bennünket. Később kiderült, hogy a katonák sorkatonák voltak, és mindannyian nagyjából a mi korunkbeliek. Körülvett bennünket egy csapat tizenéves katona, akiknek többsége csak boxeralsóban volt, vagy törölközőt tekertek maguk köré, mert a legtöbbjük már bezárkózott éjszakára, és zuhanyozni készült.

Úgy értesültünk, hogy Pablo volt a neve az egyetlenüknek, aki tisztességesen beszélt angolul. Továbbá arról is tájékoztatott minket, hogy a tisztjük hazament éjszakára, így segítség nélkül maradtak. A katonák egy darabig spanyolul beszélgettek egymással arról, hogy mi legyen velünk. Később megtudtuk, hogy a furcsa ízű ital, amit adtak nekünk, erős afrodiziákum volt.

Pablo tájékoztatott minket, hogy meg kell állapítaniuk, hogy kábítószert vagy más illegális dolgot hoztunk-e magunkkal. Mozdulatlanul álltunk, miközben a bolíviaiak átkutatták a hátizsákjainkat anélkül, hogy bármi gyanúsat találtak volna. Ezután arra utasított, hogy vetkőzzünk le, hogy alaposabban átvizsgálhassanak minket. Ott álltam a félmeztelen sorkatonák jelenlétében, akik nézték, ahogy levetkőzünk, és nagyon aggódtam.

Ezután egy nagy asztal fölé kellett hajolnunk, és szét kellett választanunk a fenekünket egy üregi vizsgálathoz. A lábunkat, a farkunkat és a fenekünket mindenütt kezek dörzsölték. Kezdtem nagyon felizgulni a biztonságunkért érzett aggodalmam ellenére, mivel mind a hét katona részt vett ebben.

A katonák addig beszélgettek, amíg Pablo ránk nem nézett, és azt mondta: “Tisztában vagyunk vele, hogy önök nem kábítószercsempészek, de az illegális belépési kísérlet súlyos bűncselekmény, és meg kell büntetni önöket”. A beszélgetés folytatódott. Úgy döntöttünk, hogy reggel elengedjük önöket azzal a feltétellel, hogy ma este szórakoztatnak minket, mert a tisztünk nincs jelen. Péter bátyámnak már kezdett erekciója lenni, és a látványa szórakoztatta a katonáinkat, akik figyeltek, míg én szinte őrjöngtem az aggodalomtól.

Pablo azt tanácsolta a testvéremnek, hogy üljön le egy székre, míg nekem az ölébe kell feküdnöm. Ezután intézkedett, hogy elkezdjen ütlegelni a fenekem. Pablo továbbra is azt mondta: “Keményebben, keményebben”, miközben idősebb testvérem nekilátott, hogy az káprázatos vörösre színezze. Végre helyet cseréltünk, és eljött az én időm, hogy a feneke után menjek a kezeimmel.

Megfigyeltem, hogy a katonák többsége levette a boxerét, ledobta a törülközőjét, és közben gyengéden dörzsölgette az erekciós farkát. Ez csak a kezdet volt.

Megráztam a fejem, amikor Pablo megkérdezte, hogy szopott-e már valaha farkat és dugott-e, de Peter azt mondta, hogy igen. Az a tény, hogy nyilvánvalóan egy fiatal holland férfi csábította el, akivel Santiagóban dolgozva találkozott, meglepett, mert soha nem gondoltam volna, hogy ő más, mint hetero.

Azt a parancsot kaptuk, hogy négykézláb másszunk a legközelebbi kemény farokhoz. Én Pablo felé kúsztam, és megcsókoltam a nagy, olajzöld színű, vágatlan farkát, mert nem volt más kiút. Pete úgy szopta a férfit, mintha az élete múlna rajta, vettem észre. Amellett, hogy a száját fel-le mozgatta az illető húsán, a golyóit is simogatta. A nagy olajbogyós farok az ajkaim közé csúszott, amikor éppen kinyitottam a számat. Valószínűleg kivételesen kanos lehetett azon az alapon, hogy elővizeletet ontott a számba, aminek csípős íze volt. Én csak néztem, mit csinál a testvérem, és ugyanígy tettem, amíg a kanos tiszt le nem öblítette a csirkéjét a torkomon.

Nagyot tévedtem, amikor azt hittem, hogy csak úgy leszopjuk mind a hét csótányt. Éreztem, hogy ügyes ujjak valami nedveset kenegetnek a seggemre, miközben térdeltem. A nagy bolíviai farok gömbölyded feje váltotta fel az ujjakat, amint eltávolították őket. Úgy éreztem, hogy az illető komoly sérülést okozna nekem, mégis kitalálta, hogyan csúsztassa belém anélkül, hogy komolyabb bosszúságot okozott volna. Péterre pillantottam; Ő feküdt, a lábai a vállához közel. Miközben egy másik katona a száját használta, az egyik katona a segglyukába kalapált. Mennyei volt a bátyám.

Aki belém került, megragadta a derekamat, és elkezdte a farkát ki-be dugdosni a fiús seggembe, miközben a barátja a szájamba dugta a farkát. Fájt, mint a fene, azonban egy idő után a bosszúságot felváltotta a hajlam, ha nem is rendkívüli öröm.

Nem tudtad elképzelni, mennyire megrontottnak éreztem magam, hogy így bántak velem, miközben a sorban álló többi monitor várakozott, és várakozott.

Amint egy bolíviai farok kiürült a torkomon vagy a beleimben, egy másik bolíviai farok, amely egy kanos katonához tartozott, lépett a helyére. A kettős támadás a végtelenségig folytatódott. Annyira fájt a lábam, miután megdugtak minket, hogy még járni sem tudtam. Nem tudom, meddig voltunk ott.

E bántalmazás alatt Pete és én felálltunk a ittunk a nemi vágyfokozóból, valamint a prosztatáinkat érő állandó súrolás miatt, valahányszor egy kakas belénk csapódott. Nem akartuk megdugni egymást, ezért a katonák nem erőltették a dolgot.

Végül elegük lett, és megengedték, hogy aludjunk. Miután másnap reggel lezuhanyoztunk és megreggeliztünk, megengedték, hogy távozzunk. A fenekünk még mindig feszült és fájt a dugástól, és a szánk még mindig ízlelte a több liternyi forró spermát.

Csak Angliába visszatérve vettük észre, hogy a katonák a kölcsönkért fényképezőgépekkel lefényképezték a megpróbáltatásainkat. Pete-ről és rólam, ahogy elfenekelnek, farkat szopnak, megdugnak, és egyszerre szopnak és dugnak minket, amikor átvittük őket a számítógépünkre. Szerencsére sikerült törölnünk a bandánkról készült fotókat, mielőtt a szüleink meglátták volna a sértő képeket.